-stoltast i staden-

Är sjukt, äckligt,grymt,helt awesome stolt över mig själv!
Gissa vad jag har gjort?
Tagit bort alla mina Bieberposters. Känns lite sorligt dock. Men jaja hängde ändå upp dom i min garderob istället. Höhöhö.
Nu lyssnar jag på musik, beundrar min vägg och är törstig. Ska också göra ett iq test, för så nördig är jag!
Erika ringde mig för någon timme sedan och släppte ut all sin aggression, haha! Det var sjukt kul;
"ASSÅ! ÄÄÄÄÄH,ÅÅÅÅH, ÖÖÖH JAG HATAR HONOM, OCH SEN...OCH SEN..BLABLABLA **@#!¤&¤¤!!!%&/¤#"
Haha, jaja hon fick ut sin aggression iallafall, medans jag rev ner mina posters.
Vi hörs senare fina kexchokladare!
Okej har INGEN aning vart det ↑ där kom ifrån.
omfg, jag dör.
Okej, öhm a hej.
la musica.

/ Denise Ticoalu

Kommentarer
Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback